Cancel Preloader
 Οι 3 φάσεις για τις Ασφαλιστικές στην Πανδημία

Οι 3 φάσεις για τις Ασφαλιστικές στην Πανδημία

  • Η μετάβαση από την κρίση του Covid-19 στην ανάπτυξη εργασιών

Οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις πρέπει να περάσουν από 3 φάσεις προκειμένου να διατηρήσουν και να ενισχύσουν τη θέση τους στη μετά Covid-19 εποχή: α) να ανταποκριθούν, β) να ανακάμψουν και γ) να ευδοκιμήσουν. Όταν εμφανίστηκε η πανδημία, οι ασφαλιστικές ανταποκρίθηκαν λαμβάνοντας άμεσα μέτρα για να διασφαλίσουν τη συνέχεια των επιχειρήσεων και να βοηθήσουν τους πελάτες και τις κοινότητές τους να διαχειριστούν τις αρνητικές επιπτώσεις.

Σύμφωνα με την Deloitte έως το 2021, οι ασφαλιστές θα πρέπει να εξετάσουν ένα συνδυασμό επιθετικών και αμυντικών ενεργειών για να επιταχύνουν τις προσπάθειες μακροπρόθεσμης ανάκαμψης και να οδηγηθούν σε ανάπτυξη εργασιών. Η πρόβλεψη της Deloitte για το τρίτο τρίμηνο των ΗΠΑ περιλαμβάνει 55% πιθανότητα με τον πληθυσμό να εμβολιάζεται καθ ‘όλη τη διάρκεια του 2021, να εξακολουθούν να υπάρχουν «σημαντικές επιπτώσεις στην οικονομική ανάπτυξη». Το χειρότερο σενάριο – με πιθανότητες 25% – είναι να μην έχουμε την αναμενόμενη εξέλιξη με τον εμβολιασμό και να παραταθεί η αρνητική πορεία της οικονομίας.

Τι θα δούμε το 2021

  1. Οι ασφαλιστικοί όμιλοι θα αναθεωρήσουν λόγω της πανδημικής κρίσης, στα νέα συμβόλαια, όρια κάλυψης, τιμολογήσεις και όρους.
  2. Η ασφαλιστική αγορά θα γίνει περισσότερο data-κεντρική, καθώς όσο περισσότερα σωστά δεδομένα συλλέγουν οι ασφαλιστικές τόσο πιο σωστά προβλέπουν και εκτιμούν τους κινδύνους. Οι ασφαλιστικές εταιρείες θα συνεχίσουν να επενδύουν σε συστήματα τεχνητής νοημοσύνης και την εκμάθηση μηχανών.
  3. Ο ανταγωνισμός των ασφαλιστικών εταιρειών θα επικεντρωθεί στην ψηφιακή καινοτομία. Θα δούμε περισσότερα ασφαλιστικά προγράμματα στα οποία θα εμπλέκεται το IoT και οι έξυπνες συσκευές από κάμερες ασφαλείας σε σπίτια, activity trackers και αισθητήρες μέχρι την καταγραφή δεδομένων για οδηγούς.
  4. Τα ασφαλιστικά προϊόντα θα γίνονται όλο και πιο εξατομικευμένα. Η αγορά θα κινηθεί σε διαδικασίες απλές, γρήγορες, κατανοητές και προσωποποιημένες.
  5. Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις θα είναι η προστασία της αγοράς από διαδικτυακούς κινδύνους και επιθέσεις hackers. Όσο μεγεθύνεται ο όγκος των εργασιών των ασφαλιστικών εταιρειών διαδικτυακά τόσο μεγαλύτερη είναι και η έκθεσή τους σε ψηφιακούς κινδύνους. Οι ασφαλιστικές εταιρείες θα πρέπει να θωρακίσουν τα συστήματα και τη λειτουργία τους.
  6. Συνεργασίες με startups και άλλους παίκτες που δεν δραστηριοποιούνται στην ασφαλιστική αγορά. Μέσα από εκεί οι ασφαλιστικές θα προσπαθήσουν να διευρύνουν το χαρτοφυλάκιό τους και να αξιοποιήσουν τεχνογνωσία.

Πηγή:

Οι 3 φάσεις για τις Ασφαλιστικές στην Πανδημία